آسفالت معابر بر اساس برنامه‌ریزی پیش می‌رود
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 320201
4
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: آسفالت معابر در مناطق مختلف شهر بر اساس برنامه‌ریزی پیش می‌رود.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اینکه حل مشکل آسفالت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم میاندوآب بوده است، اظهار کرد: بهبود وضعیت آسفالت معابر و پاسخگویی به مطالبات مردم در این زمینه همواره در اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری میاندوآب قرار داشته است.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه با بهبود شرایط آب‌وهوایی، کار آسفالت معابر شروع شده است، افزود: به همت اعضای شورای اسلامی دوره ششم شهر میاندوآب و مجموعه شهرداری، کار آسفالت معابر شهری میاندوآب آغاز شده و هم اکنون در مناطق مختلف شاهد آسفالت‌ریزی معابر هستیم.

وی با تأکید بر اینکه آسفالت معابر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای شهر و شهرداری در دوره مدیریت جدید، است، گفت: کار آسفالت معابر از همان ابتدای شروع فعالیت شهرداری در دوره جدید از مهرماه گذشته با جدیت دنبال شده و پس از مدتی توقف به دلیل شرایط آب‌وهوایی؛ مجدداً ازسرگرفته شده است.

محمدزاده با بیان اینکه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب تمام همت و توان خود را به کار گرفته تا به مردم خدمت کرده و رضایت آنان را جلب نماید، تصریح کرد: شهرداری میاندوآب در کنار شورای اسلامی شهر در راستای خدمت به مردم در مناطق مختلف پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد.

شهردار میاندوآب با تأکید بر اینکه پروژه آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد، گفت: از مردم درخواست داریم در این زمینه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را همراهی کرده تا ان‌شاءالله شاهد شهری با آسفالت مناسب و در شأن مردم میاندوآب باشیم.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.