40 درصد مدارس میاندوآب، نیازمند بازسازی هستند
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
شناسه : 282080
5

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: حدود 40 درصد مدارس میاندوآب، نیازمند بازسازی هستند که باید به آن توجه شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، بهروز تقی نژاد امروز در آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان میاندوآب با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش، اظهار کرد:آموزش و پرورش نقش مهمی در تربیت انسان ها و سوق دادن آنها به سعادت دارد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب با بیان اینکه باید به آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه، توجه شده و در این عرصه با برنامه به پیش رفت، افزود: امروزه آسیب های اجتماعی و تغییرات که در سبک زندگی به وجود آمده، به دنبال جداکردن فرزندان از خانواده هستند و باید به این موضوع توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه محیط نقش مهمی در یادگیری دانش آموزان دارد، گفت: ایجاد محیط امن و تمیز برای دانش آموزان در یادگیری دانش آموزان نقش بسزایی داشته و سبب افزایش علاقمندی آنها به یادگیری و بهبود کیفیت آموزش نیز می شود.

تقی نژاد در ادامه به نقش مشارکت های مردمی در ایجاد محیط امن و بانشاط برای دانش آموزان در کشورهای مختلف، تصریح کرد: تغییر محیط در واقع حدود 50 درصد یادگیری را شامل شده و سبب افزایش انگیزه دانش آموزان می شود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب با بیان اینکه حدود 40 درصد مدارس میاندوآب، نیازمند بازسازی هستند، اظهار کرد: در سال های گذشته 60 مدرسه با 250 کلاس درس توسط خیرین احداث شده است.

مدرسه سازی از اهمیت بسزایی برخوردار است

فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه مدرسه سازی از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: باید به امر مدرسه سازی توجه داشته و در این زمینه از مشارکت خیرین بهره مند شویم.

مهدی قهرمانی افزود: در سال های گذشته، خیرین مشارکت خوبی در امورات خیر داشته اند و مدرسه سازی نیز یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه فلسفه وجودی ما به خاطر مردم است و ما ملزم به خدمت به مردم هستیم، اظهار کرد: خیرین نیازی به تشکر ما ندارند ولی ما وظیفه خود می دانیم که از تک به تک آنها تقدیر و تشکر کنیم.

هم چنین در این مراسم، محمد نژادمحمد گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط خیرین مدرسه ساز را ارائه کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.