سارقان حرفه‌ای اماکن در میاندوآب دستگیر شدند
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
شناسه : 315307
3
فرمانده انتظامی میاندوآب: فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری چهار نفر سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان میاندوآب به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران این انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی انتظامی میاندوآب با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی سارقان شده و در عملیاتی غافلگیرانه چهار نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را دستگیر کنند.

وی گفت: در بازجویی‌های صورت‌گرفته، سارقان به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی و سرقت اقلامی مانند انواع سیم کابل، شیلنگ و شیرآلات، دینام و کف کش، ابزارآلات ساختمانی و غیره معترف شدند.

رستم پور افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت در سطح جامعه داشته و ازاین‌رو می‌توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوءاستفاده سارقان شده و با اعلام به‌موقع این گونه سرقت‌ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان کمک کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم توصیه‌هایی پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند، تصریح کرد: از همشهریان عزیز خواهشمندیم نسبت به استفاده از قفل‌های کتابی در درب‌های کارگاه فاقد نگهبان، حساسیت نسبت به کنترل و بسته‌بودن در ورودی یا پارکینگ ساختمان به‌ویژه کرکره‌های برقی پارکینگ و رعایت نکات امنیتی در نگهداری اشیا باارزش اهتمام داشته باشند.

رستم پور افزود: پلیس از طریق تلفن و پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان محترم بوده و تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر شما از فراجا است.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.