دولت برای پیشرفت و توسعه میاندوآب عزم جدی دارد
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
شناسه : 302552
3
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: دولت برای رفع محرومیت ها و افزایش سرعت توسعه این شهرستان عزم جدی دارد.
پ
پ

علی پیام در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سفر و بازدید اخیر استاندار آذربایجان غربی از پروژه های راهسازی در میاندوآب، گفت: حضور مجدد استاندار آذربایجان غربی در شهرستان میاندوآب، نشانگر عزم دولت برای رفع محرومیت ها و افزایش سرعت توسعه این شهرستان است.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: استاندار آذربایجان غربی علی رغم نامساعد بودن شرایط جوی و طوفان گرد و خاک در پروژه جاده “میاندوآب – سرچم” حضور یافت که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه در این سفر مشکلات مجری پروژه شامل تامین اعتبار، مصالح و سوخت ماشین آلات بررسی و رفع شد، اظهار کرد: همچنین تامین اعتبار به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از منابع استانی برای تکمیل این پروژه عظیم ملی انجام شد که اقدامی شایسته و درخور تحسین بود.

پیام تصریح کرد: استاندار آذربایجان غربی در بازدید از کمربندی میاندوآب راهداری را ملزم به تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی برای اجرای روکش آسفالت بطول ۴ کیلومتر در این مسیر کرد.

پروژه جاده میاندوآب سرچم با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی و کنارگذر شمالغربی با پیشرفت فیزیکی ۷۲ درصدی جزو پروژه های شاخص حوزه راه این شهرستان هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.