ستاد احیای دریاچه ارومیه، ستاد مرگ آذربایجان است/خط و خطوط سیاسی همه باید مشخص باشد/ روحانی مچکریم ولی به رئیسی رای می دهیم
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
شناسه : 261644
8

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از روحانی در این چهار سال تشکر می کنیم ولی به رئیسی رای می دهیم و با روحانی خداحافظی می کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، نادر قاضی پور در جمع حامیان سید ابراهیم رئیسی در میاندوآب گفت: ما از روحانی در این چهار سال تشکر می کنیم ولی به رئیسی رای می دهیم و با روحانی خداحافظی می کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: آذربایجان شجاع و مردمان این دیار اول از همه می گویند اسلام، سپس ولایت و رهبری و بعد از آن رئیسی که نوکرملت و عاشق رهبری است.

وی با بیان اینکه دولت فعلی، دولت رفاه و اشرافی گری است، اظهار کرد: بنده خوشحالم که حامی کسی هستم که حامی محرومان و قشر مستضعف جامعه است و برخلاف گفته های غلط که رئیسی را تندرو می خوانند، وی بسیار مهربان و معتدل و حامی محرومان است.

قاضی پور با تاکید بر اینکه خط و خطوط سیاسی همه باید روشن و مشخص باشد، تصریح کرد: اگر کسی در انتخابات اصولگرا، در مجلس اصلاح طلب و بعد از آن مستقل باشد، این نشان دهنده نفاق است و نفاق است که ضربه می زند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت کسانی هستند که تلاش می کنند ولی بنده با تعداد انگشت شماری از وزرا مخالف هستم و در مجلس نیز مخالف صحبت کردم.

وی گفت: بنده با قراردادهای مخفیانه، رانت، دلالی، پارتی بازی و حقوق های نجومی مخالف هستم و می گویم که قراردادها چرا باید محرمانه باشد؟

قاضی پور اظهار کرد: ما از رئیسی نیز می خواهیم بعد از رئیس جمهور شدن، درآمد سرانه استان باید افزایش یابد و توازن منطقه ای و اشتغال جوانان در اولویت وی باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هم چنین با انتقاد از ستاد احیای دریاچه ارومیه، تصریح کرد: ستاد احیای دریاچه ارومیه، ستاد مرگ آذربایجان است، اگر کشاورزی در استان لنگ شود، مردم بیکار می شوند.

وی در پایان تاکید کرد که همه مردم باید در انتخابات مشارکت داشته و به حامی محرومان رای دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.