۹ مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی میاندوآب‌ متوقف شد
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۲۴
شناسه : 293294
7
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب:

دیانتی گفت: حکم ۹ مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی از جمله دیوارکشی، تفکیک و قطعه‌بندی زمین در “کوی رابری” این شهرستان اجرا شد.

پ
پ

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، ۹ مورد حکم دستور قضایی درخصوص ممانعت از تغییر کاربری اراضی کشاورزی در این شهرستان اجرا شد.

علی دیانتی افزود: این تغییرات شامل دیوارکشی، تفکیک و قطعه بندی اراضی بود که با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی، راهداری و جهاد کشاورزی شهرستان در اراضی کوی رابری میاندوآب اجرا شد.

وی با بیان اینکه حفظ حیات نسل کنونی و آیندگان مستلزم حفظ امنیت غذایی است ، گفت: تامین امنیت غذایی در گرو صیانت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی است و حفظ کاربری اراضی کشاورزی، یکپارچگی، ساماندهی و توسعه اراضی از اولویت های مدیریت جهاد کشاورزی میاندوآب بمنظور توسعه کشاورزی پایدار است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۶۸ مورد صدور توقف عملیات ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی اجرا شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال ۱۷ مورد اجرای حکم دستور قضایی درخصوص تغییر کاربری اراضی و دو مورد قلع و قمع بناهای غیر مجاز توسط اکیپ حفظ کاربری اراضی کشاورزی میاندوآب اجرا شده است.

دیانتی اظهار کرد: از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی می خواهیم تا از هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات از جمله احداث بنا، دیوارکشی، فنس کشی، تفکیک و قطعه بندی، بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی خوداری نمایند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: با متخلفین مطابق ماده ۳ و تبصره های ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.