۹ طرح عمرانی و تولیدی در میاندوآب در هفته جهاد کشاورزی به بهره برداری می رسد  
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۶
شناسه : 300973
4
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، بهره برداری از ۹ طرح عمرانی و تولیدی در حوزه کشاورزی در این شهرستان آغاز می شود.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: ۲۷ خرداد ۱۳۵۸ سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل(ره) است و به همین مناسبت همه ساله از ۲۱ تا ۲۷ خرداد ماه، «هفته جهاد کشاورزی» نامگذاری شده که امسال این هفته به شعار “کشاورزی دانش بنیان، تولید ملی، امنیت غذایی” مزین شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، ۹ طرح عمرانی و تولیدی در حوزه های آب و خاک و باغبانی با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: با آغاز بهره برداری از این طرح ها برای ۱۷ نفر بطور مستقیم و ۳۴ نفر بصورت غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

دیانتی تصریح کرد: هشت پروژه مربوط به حوزه آب و خاک با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، شامل  اجرای سیستم های نوین آبیاری تحت فشار (بارانی و قطره ای) و کم فشار، در مجموع به مساحت ۳۴ هکتار در روستاهای  ارمناک علیا، یاغلان تپه، سیستک، گوگ تپه، وکیل کندی، و قجلو هستندو

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: یک طرح نیز مربوط به حوزه تولیدات گیاهی، شامل  واحد پروش قارچ خوراکی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و به مساحت ۳۲۰ متر مربع و تعداد شش سالن، در روستای قاریاغدی است.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.