۹۴ مصوبه برای توسعه و پیشرفت شهرستان میاندوآب تصویب شد
۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۸
شناسه : 299505
4
استاندار آذربایجان غربی:

استاندار آذربایجان غربی گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی با محوریت شهرستان میاندوآب، ۹۴ مصوبه عمرانی و اقتصادی برای رشد و توسعه این شهرستان تصویب شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدصادق معتمدیان در گفتگو با خبرنگاران در پایان سفر دو روزه خود به شهرستان میاندوآب گفت: در پایان این سفر دو روزه ۹۴ مصوبه برای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی در جهت رشد و توسعه میاندوآب تصویب شد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: با تلاش کارشناسی شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ۷۷ مصوبه عمرانی برای تکمیل پروژه های زیرساختی میاندوآب به تصویب رسید که بخشی از مصوبات سفر اخیر به این شهرستان می باشد.

وی ۹۴ مصوبه را حاصل تلاش اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان، مدیران استانی و شهرستان و نماینده مردم شهرستانهای میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: از منابع ملی، استانی و شهرستان میاندوآب در یک زمان بندی مشخص برای اجرا و تکمیل ۹۴ مصوبه مذکور استفاده خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی  اجرای این مصوبات را در رشد و رونق اقتصادی و تکمیل زیرساخت های عمرانی شهرستان میاندوآب تاثیرگذار عنوان و تصریح کرد: در حوزه های بهداشت و درمان، توسعه فضاهای آموزشی و … در مرکز شهرستان، شهر بکتاش و روستاهای تابعه شهرستان مصوبات ارزشمندی داشتیم.

معتمدیان در ادامه با یادآوری تصمیم سرمایه گذاری نهادهای حاکمیتی در بخش کشاورزی بخصوص مجتمع بزرگ کشت و صنعت شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: میاندوآب یکی از قطب های کشاورزی و دامپروری استان بوده و در راستای تولید نهال، شهرک تولید نهال در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی ایجاد بندر خشک در شهرستان میاندوآب را نیز از جمله مصوبات اخیر اعلام کرد و افزود: با توجه به ظرفیت اقتصادی و زیرساخت های منطقه، جذب سرمایه گذار و اخذ مجوزهای ملی برای ایجاد بندر خشک، می تواند تحول بزرگی را در شهرستان و استان ایجاد کند.

استاندار آذربایجان غربی در پایان، ایجاد گلخانه را در راستای مدیریت منابع آبی، از اولویت های شهرستان میاندوآب معرفی کرده و گفت: با تعامل و همکاری مدیران استانی و شهرستان و حمایت نماینده میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس، به زودی شاهد رشد و توسعه این شهرستان در حوزه های مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.