۹۰ تن گندم قاچاق در ایست و بازرسی پلیس میاندوآب کشف شد
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 301787
4
فرمانده انتظامي میاندوآب: فرمانده انتظامي میاندوآب از کشف 90 تن گندم قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در ایست و بازرسی این شهرستان، خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا،ماموران ایست و بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب در هنگام کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه تریلی مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب به عدم ارائه مدرک معتبر مبنی بر حمل قانونی بار از سوی رانندگان خودروها در بررسی اولیه مأموران اشاره و افزود: در بازرسی نهایی پلیس از تریلی های مورد نظر، ۹۰ تن گندم قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه این محموله از شهرستان میاندوآب به مقصد تبریز در حرکت بود، تصریح کرد: ارزش محموله توقیفی از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان، ۹ میلیارد ریال بیان شده است.

رستم پور اظهار کرد: سه دستگاه تریلی توقیف و سه متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: پلیس با قاچاقچیان و محتکران کالاهای مورد نیاز مردم به منظور حراست از حوزه سلامت و اقتصاد جامع، برخورد قاطع و قانونی می کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.