۸ باشگاه بدنسازی متخلف در میاندوآب جریمه شدند
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
شناسه : 300150
5
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و شهروندان عزیز، هشت باشگاه بدنسازی متخلف در میاندوآب جریمه شدند.
پ
پ

اکبر اسدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و شهروندان عزیز از باشگاه های پرورش اندام بصورت مستمر بازرسی صورت گرفته و با خاطیان امر مطابق قانون برخورد می شود .

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: پیرو گزارشات و شکایت مردمی از مبالغ اضافه دریافتی باشگاههای بدنسازی و افزایش بی رویه و خودسرانه قیمت ها و عدم رعایت نرخنامه های مصوب دولتی توسط متصدیان این واحدها  بازرسی موردی در دستور کار تیم نظارتی این اداره قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا با و همکاری بازرسان صنعت، معدن و تجارت، انتظامی، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان از ۹ باشگاه بدنسازی بازرسی انجام گرفت.

اسدی تصریح کرد: به دنبال بازرسی های انجام گرفنه، تعداد هشت فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ۴۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تنظیم و جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد .

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: از همشهریان تقاضا داریم در صورت مواجهه با هرگونه گرانفروشی و اخذ مبالغ مازاد بر نرخنامه مراتب را به شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت گزارش کنند .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.