۸۵ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر در میاندوآب آماده بهره برداری است
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۵۷
شناسه : 279026
4

فرماندار میاندوآب گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۸۵ پروژه عمرانی، تولیدی، صنعتی، و کشاورزی در این شهرستان برای بهره برداری آماده شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی امروز در جلسه هماهنگی کمیته های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میاندوآب اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها ۹۵۷ میلیارد و ‌۱۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار میاندوآب افزود: این پروژه ها شامل 58 پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۷۶۹ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال و 10 پروژه تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال با اشتغال زایی 66 نفر است.

وی به افتتاح طرح های عمرانی روستایی نیز اشاره کرد و گفت:به مناسبت این ایام 17 پروژه دهیاری شامل ساختمان دهیاری، جدول گذاری و آسفالت معابر و سایر طرح های عمرانی در روستاهای تابعه شهرستان با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

قهرمانی به اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت این ایام نیز اشاره و تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر امسال، بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در میاندوآب اجرا می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.