۸۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی آذربایجان غربی با کمک خیرین آزاد شدند
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
شناسه : 308080
4
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی از آزادی ۸۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی این استان طی سال گذشته با کمک خیرین و در قالب برگزاری جشن گلریزان خبر داد و گفت: ۴۰۰ زندانی دیگر نیز برای آزادی در انتظار کمک مردم و خیرین نیکوکار هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر عتباتی در آئین تقدیر از خیرین جشن گلریزان میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب، اظهار کرد: باهمت و نوع‌دوستی مردم عزیز، کمک‌های جمع‌آوری‌شده امسال نسبت به سال قبل رشد ۳۸۰ درصدی داشته است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه سال گذشته ۸۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی از محل کمک‌های جمع‌آوری‌شده آزاد شدند، افزود: ۴۰۰ زندانی منتظر کمک‌های خیرین هستند تا با دستان پر مهر آن‎ها از بند آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگردند.

وی با اشاره به حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان، گفت: با کمک فعالان اقتصادی و بخش خصوصی زمینه حرفه‌آموزی و اشتغال و باز اجتماعی‌کردن مددجویان فراهم شده و در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ زندانی در کارگاه‎ها و کارخانه‌های خارج از زندان مشغول به کار هستند.

افزایش سه برابری کمک‌های مردمی به ستاد دیه

مدیرکل زندان‌‎ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به رشد دوبرابری جشن‌های گلریزان از ۱۶ جشن در سال قبل به ۳۱ جشن، گفت: در این راستا شاهد افزایش سه برابری کمک‌های مردمی بودیم به‌طوری‌که کمک‌های مردمی به ستاد دیه از ۱۱ میلیارد تومان در سال قبل به ۳۳ میلیارد تومان در سال جاری افزایش‌یافته است.

مراد فتحی افزود: تاکنون ۱۳۰ محکوم جرایم غیرعمد و مالی از محل این کمک‌ها آزاد و این روند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.