۷ مورد قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی میاندوآب اجرا شد
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۸
شناسه : 294479
7
از ابتدای امسال؛ معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال هفت مورد حکم قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان اجرا شده است.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون، ۶۷ مورد مجوز تغییر کاربری اراضی از طریق کمیسیون تبصره یک و تبصره ۴ ماده یک، به منظور احداث خانه کارگری و اجرای طرح های کشاورزی و غیر کشاورزی صادر شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به اینکه از ابتدای امسال هفت مورد حکم قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان اجرا شده است، افزود: از ابتدای سال گذشته تا کنون، ۳۱ مورد دستور و حکم قضایی قلع وقمع ابنیه های غیر مجاز اجرا شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۰۴ مورد در مجموع به مساحت ۱۰ هزار و ۲۶۵ هکتار اخطاریه و توقف عملیات ساخت وسازهای غیر مجاز در اجرای قانون حفظ کاربری برای متخلفین اراضی کشاورزی و باغی، صادر شده است.

دیانتی با اشاره به اجرای قانون رفع تداخلات مقررات موازی وزارت جهاد کشاورزی، مستثنیات و منابع ملی ، تصریح کرد: در راستای اجرای این قانون با هدف حفاظت، پایش و سندار کردن اراضی کشاورزی از  ۲۰۲ پلاک شهرستان میاندوآب، نقشه تجمیعی ۱۳۱ پلاک در دستور کار کارگروه رفع تداخلات شهرستان قرار گرفته و  تعداد ۴۰ پلاک به تأیید کمیسیون استان رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: از کلیه کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی درخواست داریم تا از هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات از جمله احداث بنا، دیوارکشی، فنس کشی، تفکیک و قطعه بندی، بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی خوداری نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.