۷۷ تن انواع کالاهای اساسی در میاندوآب توزیع شد
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
شناسه : 298206
6
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: در راستای تنظیم بازار در دو ماه اخیر، 77 تن انواع کالاهای اساسی شامل برنج، مرغ و روغن به نرخ دولتی در سطح شهرستان توزیع شده است.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای تامین معیشت مردم، اظهار کرد: دولت سیزدهم، تأمین معیشت مردم را بعد از تهیه واکسن کرونا و مقابله با بیماری، در اولویت قرار داده است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: وزارت جهاد کشاورزی نیز درصدد پیاده نمودن کشاورزی قراردادی بوده که راهکار مناسبی در راستای برطرف نمودن مشکل تأمین بازار محصولات کشاورزی، خرید تضمینی محصول تولیدی و تزریق نقدینگی لازم جهت تأمین نهاده های کشاورزی، بیمه محصول و سایر هزینه های تولید است.

وی گفت: در راستای اجرای قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و واگذاری مسؤلیت نظارت بر تأمین کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی، بازرسان و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی میاندوآب از ابتدای اجرای طرح تاکنون، بیش از ۱۵۱ مورد، از مراکز خرید و فروشگاههای این شهرستان بازدید کرده اند.

دیانتی با تاکید بر لزوم در دسترس بودن کالاهای اساسی برای مردم و نظارت بر تامین کالاهای اساسی، تصریح کرد: این بازدیدها در راستای جلوگیری از گرانفروشی و نظارت بر قیمت و کیفیت کالاهایی مورد نیاز مردم، بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: در راستای تنظیم بازار نیز در دو ماه اخیر، ۵۵ تن برنج، ۱۵ تن مرغ و ۷ تن روغن به نرخ دولتی در سطح شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.