۷۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان‌غربی توزیع می شود
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۳
شناسه : 306912
2
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، 70هزار بسته معیشتی با کمک خیرین تدارک دیده شده و بین نیازمندان توزیع می شود.
پ
پ

رضا مهرافروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح اطعام مهدوی با همکاری خیرین در سطح استان اجرا می شود که در این راستا غذای پخت شده، بین نیازمندان توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی افزود: در این راستا و با همکاری مراکز نیکوکاری ۸۰ آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در شهرهای مختلف استان راه اندازی شده است.

وی گفت: پیش بینی کرده ایم تا بیش از ۱۶۰ هزار پرس غذا در آشپزخانه های مهدوی پخت شده و بین نیازمندان مناطق مختلف تقسیم شود.

مهرافروز تصریح کرد: هم چنین همزمان با ماه مبارک رمضان، ۷۰هزار بسته معیشتی نیز با کمک خیرین تدارک دیده شده و بین نیازمندان توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری و خیرین همواره یار و یاور کمیته امداد امام خمینی(ره) در کمک‌رسانی و دستگیری از نیازمندان بوده اند، افزود: مراکز نیکوکاری مجموعه های مردمی هستند که توسط مردم خیر و نوعدوست اداره می شوند و منجر به افزایش سطح مشارکت‌های مردمی این نهاد در راستای کمک به محرومان و محرویمت زدایی شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.