۶۸ درصد جمعیت میاندوآب دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
شناسه : 297656
7
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: در شرایط فعلی ۸۶درصد جمعیت میاندوآب دز اول و ۶۸ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون و بیماران بستری کرونایی در میاندوآب، اظهار کرد: هم اکنون از لحاظ تعداد بیماران هم در جامعه و هم در بخش های بستری نسبتا وضعیت آرامی را داریم که رعایت پروتکل های بهداشتی در پایدار بودن این وضعیت حرف اول را می زند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۵۲ هزار دز واکسن در این شهرستان تزریق شده است، افزود: از این تعداد واکسن، بیش از ۱۹۵ دز اول و بیش از ۱۵۵ دز دوم هستند که به افراد تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد جامعه دانش آموزشی شهرستان واکسینه شده اند، گفت: در شرایط فعلی ۸۶درصد جمعیت شهرستان دز اول و ۶۸ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

حیدری با بیان اینکه تمامی واکسن هایی که در دز اول تزریق شده در شهرستان موجود بوده و هیچ محدودیتی برای تزریق دز دوم نداریم، تصریح کرد: در ۱۳۵ محل به همراه اتوبوس و خودرو واکسیناسیون، در شهرستان واکسیناسیون کرونا انجام می شود و واکسیناسیون خانه به خانه و لکه گیری نیز با توجه به لیست  استخراجی از مراکز همچنان با قوت ادامه دارد.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.