۶۴ زندانی جرایم غیرعمد میاندوآب چشم‌انتظار کمک خیران
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 318381
0
رئیس دادگستری میاندوآب خبر داد: رئیس دادگستری میاندوآب گفت: در شهرستان میاندوآب ۶۴ نفر با محکومیت مالی غیرعمد چشم‌انتظار کمک خیران هستند.
پ
پ

حجت‌الاسلام عادل گل‌حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اعلام این خبر، اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته و هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان برای زندانیان جرایم مالی غیرعمد برگزار شد.

رئیس دادگستری میاندوآب افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، جشن گلریزان امسال به مدت دو شب و با حضور مسئولان استانی و شهرستان و خیرین در محل سالن شهید باکری فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

وی گفت: در شهرستان میاندوآب ۶۴ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد چشم‌انتظار کمک خیران و نیکوکاران هستند تا از بند زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده برگردند.

گل‌حسینی با اشاره به اینکه میزان محکومیت مالی این ۶۴ نفر در مجموع حدود ۸۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: خیران، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های خود را به هر مبلغی به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۱۶۰۴۰۹ واریز کرده و در این کار بزرگ سهمی داشته باشند.

رئیس دادگستری میاندوآب با بیان اینکه از جشن گلریزان سال گذشته ۲۴۴ نفر زندانی جرایم مالی غیرعمد از زندان میاندوآب رهایی یافته‌اند، اظهار کرد: نقش گذشت شاکی در آزادی این تعداد زندانی مهم بوده است.

وی با اشاره به اینکه نباید نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشیم، تصریح کرد: از عموم مردم شریف و نوع‌دوست درخواست داریم برای برگرداندن این زندانیان به آغوش گرم خانواده خود، کمک‌های خود را دریغ نکنند.

گل حسینی افزود: اگر مردم نیکوکار و خیر شهرستان مانند سال‌های گذشته کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد دریغ نکنند، با مشارکت آنان و همچنین کمک‌های ستاد دیه استان و گذشت شاکیان؛ زندانیان واجد شرایط از زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده خود برمی‌گردند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و بزرگ‌ترین حوزه قضایی جنوب آذربایجان غربی محسوب می‌شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.