۶۰ هزار لیتر انواع روغن موتور خودرو در میاندوآب کشف شد
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
شناسه : 300380
7
فرمانده انتظامی میاندوآب: فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف ۶۰ هزار لیتر انواع روغن موتور خودرو دپوشده توسط فردی محتکر و اخلالگر اقتصادی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: همزمان با اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ها، برابر اخبار واصله فردی باهویت معلوم اقدام به احتکار اقلام و نیازمندی مردم کرده بود.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: لذا در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس اطلاعات انتظامی این شهرستان بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد محتکر و محل نگهداری اقلام احتکاری در این شهرستان شدند.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام محترم قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا، مقدار ۶۰ هزار روغن موتور به ارزش ۵۸ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال که فرد متهم اقدام به احتکار آن کرده بود را کشف کردند.

رستم پور تصریح کرد: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب هم چنین از کشف ۹۳ تن برنج خارجی و سویا احتکار شده در عملیات دیگری در این شهرستان خبر داد و گفت: در اقدام پلیسی دیگری ۹۰ تن برنج خارجی و سه تن سویای احتکار شده در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل انتظامی و امنیتی با پلیس همکاری نموده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.