۵ گروه بر بازار شب یلدا در میاندوآب نظارت می‌کنند
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۱۹
شناسه : 304239
5
رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میاندوآب: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی شب یلدا، پنج گروه در حال نظارت بر بازار هستند‌.
پ
پ

اکبر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر  با اشاره به جرای طرح نظارت بر بازار، اظهارکرد: این طرح در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی صنفی و ایجاد رضایتمندی در شهروندان از ۲۳ آذر ماه شروع شده است.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میاندوآب گفت: در راستای اجرای این طرح پنج گروه دو نفره از ۲۳  تا ۳۰آذر ماه بر بازار نظارت خواهند کرد.

وی با بیان طرح نظارت بر بازار شب یلدا در دو نوبت صبح و عصر اجرا می شود، گفت: اولویت نظارت بر کالاهای هدف همچون میوه و تره بار، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات در دستور کار قرار دارد.

اسدی با اشاره به اینکه بر نحوه توزیع و فروش اقلام و کالاها در ایام اجرای طرح  نظارت دقیق صورت می گیرد، تصریح کرد: در سایر ایام سال نیز تیم های نظارتی در سطح بازار حضور داشته و بر روند توزیع کالاها نظارت می کنند.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد:مردم می توانند گزارش‌های خود را در خصوص گران‌فروشی، کم فروشی و عدم صدور فاکتور به سامانه ۱۲۴ گزارش و در این طرح مشارکت‌ کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.