۵ پروژه تولیدی، خدماتی و آموزشی در میاندوآب افتتاح و کلنگ زنی شد
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
شناسه : 302344
6
با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی؛ به مناسبت هفته دولت و با حضور با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، پنج پروژه تولیدی، خدماتی و آموزشی و عمران شهری در میاندوآب افتتاح و کلنگ زنی شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، این طرح ها شامل افتتاح و کلنگ زنی پروژه آبرسانی به مجتمع هفت روستایی چلیک، افتتاح و بازدید از مجتمع تجاری-تفریحی سبلان، افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و کلنگ زنی احداث کارخانه تولید کنسانتره و پوره میوه و احداث بازارچه صنایع دستی بود که امروز با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، فرماندار میاندوآب، رئیس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی و شهردار و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شدند.

در نخستین طرح، با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی هفت روستای میاندوآب از توابع بخش مرکزی این شهرستان از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

مدیر آب و فاضلاب میاندوآب در حاشیه افتتاح این طرح‌ گفت: برای اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

حسین اصغری با بیان اینکه خط انتقال اجرا شده در این طرح هفت کیلومتر است، افزود:  این روستاها شامل چلیک، جعفرآباد چلیک، قره‌پاپاق، نبی‌کندی، تپه‌رش، حیران و قلعه بزرگ است که با افتتاح این طرح، یک هزار و  ۲۸۷ خانواه بالغ بر سه هزار و ۹۶۲ نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

دومین پروژه نیز افتتاح و بازدید از مجتمع تجاری، خدماتی و تفریحی سبلان بود که امروز با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی انجام شد.

افتتاح و بهره برداری از مدرسه ۱۵ کلاسه با نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیگر پروژه ای بود که با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

رستم وکیلی، معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب در این مراسم گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیر بنای یک هزار و ۴۹۷ مترمربع  با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال احداث شده است.

هم چنین در ادامه برنامه های گرامیداشت هفته دولت، کلنگ احداث کارخانه تولید کنسانتره و پوره میوه در میاندوآب به زمین زده شد.

به گفته وند حسینی، رئیس اداره تعاون روستایی میاندوآب این پروژه با ظرفیت تولید پنج هزار در سال در اراضی شرکت تعاونی تولید روستایی زرینه رود میاندوآب با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال احداث شده و با بهره برداری از آن برای ۶۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی می شود.

در ادامه این مراسمات، کلنگ احداث بازارچه صنایع دستی نیز با حضور مسوولان در میاندوآب به زمین زده شد.

بر اساس اعلام مسئولان، این پروژه در زمین های واگذاری شهرداری به مساحت دوهزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیاردریال احداث می شود.

هم چنین رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در بدو ورود به میاندوآب با نثار گل و فاتحه به شهدای گمنام این شهرستان ادای احترام کرد و در ادامه سفر یک روزه خود به میاندوآب با خانواده شهید بهرام خندانی دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.