۵۲ پروژه به مناسبت دهه فجر در میاندوآب افتتاح و کلنگ زنی می شود
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۰۴
شناسه : 292843
5
فرماندار میاندوآب:

حسام شیرازه محبت گفت: ۵۲ پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی با صرف ۸۸۱ میلیارد ریال دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح وکلنگ‌زنی می‌شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار میاندوآب‌ امروز در نشست خبری با خبرنگاران در میاندوآب‌ با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی دهها پروژه عمرانی و خدماتی در دهه مبارک فجر امسال در میاندوآب، اظهار کرد: امسال به مناسبت دهه مبارک فجر، ۵۲ پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی با صرف اعتباری بالغ بر ۸۸۱ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

حسام شیرازه‌محبت افزود:این پروژه‌ها شامل‌ ۳۷ پروژه عمرانی است که برای آنها ۴۰۶ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال هزینه شده‌ است.

وی گفت: همچنین هفت پروژه تولیدی و خدماتی نیز با صرف اعتبار ۲۶۳ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۵۵ نفر طی این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار میاندوآب‌ با بیان اینکه چهار پروژه آموزشی با برآورد اعتباری ۴۱ میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: همچنین چهار پروژه در حوزه سلامت نیز با هزینه ۱۷۰ میلیارد ریالی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

شیرازه محبت در ادامه با اشاره به سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان در طول دهه مبارک فجر، تصریح کرد: طرح‌های مخابراتی، برق‌رسانی، گازرسانی به ۶ روستای بخش مرکزی، خانه مطبوعات، معاینه فنی تعاون روستایی و پارک بانوان نیز از سایر طرح‌های مورد افتتاح در دهه فجر در میاندوآب است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.