۵۲ مصوبه برای توسعه چهاربرج تصویب شد
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
شناسه : 298930
7
در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان غربی؛ استاندار آذربایجان غربی گفت: در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان غربی با محوریت توسعه باروق، 52 مصوبه در حوزه عمرانی و اقتصادی برای توسعه و محرومیت زدایی از باروق تصویب شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمد صادق معتمدیان در گفت و گو با خبرنگاران در پایان جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان غربی با محوریت توسعه چهاربرج، اظهار کرد: در این ضمن بررسی برنامه ها در حوزه های مختلف، ۵۲ مصوبه در حوزه عمرانی، زیرساختی و اقتصادی برای چهاربرج مصوب شد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: در سفر به چهاربرج، ضمن بازدید از پروژه های عمرانی که صورت گرفت، شورای برنامه ریزی و توسعه برگزاری و هم اندیشی درجهت شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی چهاربرج انجام گرفت و مصوباتی برای ارتقای شاخص های توسعه داشتیم.

وی اظهار کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام، توجه به راه روستایی، تامین آب شرب و روستاها، تامین مسکن روستایی، اجرای طرح های هادی و در زمینه شهرک صنعتی و بخش صنت نیز مصوباتی داشتیم.

معتمدیان تصریح کرد: امیدواریم با همت مسئولان و دستگاههای اجرایی و با تلاش نماینده مردم منطقه در راستای سرعت بخشیدن به توسعه شهرستان جدیدالتاسیس چهاربرح با توجه به ظرفیت ها و توانمندی ها و با تدوین برنامه های میان مدت قدم های خوبی برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.