۵۱ مورد قلع‌وقمع ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی میاندوآب اجرا شد
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
شناسه : 312970
3
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: ۵۱ مورد حکم قضایی قلع‌وقمع بنا و ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا شد.
پ
پ

رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، اظهار کرد: از ابتدای امسال ۸۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی میاندوآب شناسایی و اقدامات لازم در این راستا انجام‌گرفته است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: در این راستا از ابتدای امسال ۵۱ مورد تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز اعم از دیوارکشی، احداث بنا، تفکیک و قطعه‌بندی غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان میاندوآب در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی، اجرا شده است.

وی افزود: امروز نیز ۴ مورد دستور قضایی قلع‌وقمع تفکیک، قطعه‌بندی و دیوارکشی در اراضی کشاورزی کوی ولی‌آباد شهرستان میاندوآب با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، شهرداری و راه و شهرسازی میاندوآب اجرا شد.

مقدم تصریح کرد: در این راستا اراضی که با تفکیک و قطعه‌بندی دستخوش تغییر کاربری شده بود، رفع تصرف شد.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات از جمله احداث بنا، پی‌کنی، دیوارکشی، فنس‌کشی، خاک‌برداری، برداشت شن و ماسه، محوطه‌سازی، تفکیک و قطعه‌بندی اراضی، بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی جرم محسوب شده و علاوه بر قلع‌وقمع بنا، متخلف به جزای نقدی یک تا سه برابر قیمت روز زمین، محکوم می‌شود و در صورت تکرار به حبس نیز محکوم خواهد شد.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.