۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان میاندوآب هستند
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۲۸
شناسه : 299762
5
رئیس دادگستری میاندوآب گفت: 50 نفر زندانی محکوم به جرایم غیرعمد در زندان این شهرستان، چشم انتظار کمک‌های خیران هستند.
پ
پ

حجت الاسلام عادل گل حسینی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری مراسم جشن گلریزان همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: هم اکنون ۵۰ نفر زندانی محکوم به جرایم غیرعمد در زندان این شهرستان با محکومیت مالی ۱۸ میلیارد ریال چشم انتظار کمک‌های خیران هستند.

رئیس دادگستری میاندوآب افزود: بدهی سه نفر از این زندانیان کلان و به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال است ولی مجموع بدهی های ۴۷ نفر از این زندانیان، ۶۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: مجموع بدهی های ۳۰ نفر از این زندانیان نیز ۴۰ میلیارد ریال است که اگر مردم نیکوکار و خیر شهرستان مانند سال‌های گذشته کمک‌های خود را دریغ نکنند، با مشارکت‌ آنان و همچنین کمک‌های ستاد دیه استان، زندانیان واجد شرایط از بند رهایی می‌یابند.

وی : گل حسینی با بیان اینکه امسال جشن گلریزان در میاندوآب مانند دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به صورت‌ مجازی و نیز به دلیل شیوع کرونا با حضور محدود مسئولان و جمعی از خیران در محل سالن جلسات دادگستری برگزار می‌شود، گفت: خیران و مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های خود را به هر مبلغی به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۱۶۰۴۰۹ واریز کنند.

رئیس دادگستری میاندوآب اظهار کرد: در آیین جشن گلریزان سال گذشته میاندوآب از نظر جمع‌آوری کمک‌های مردم نوعدوست و نیک‌اندیش به میزان هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رتبه نخست در آذربایجان غربی را به خود اختصاص داد.

گل حسینی تصریح کرد: سال گذشته با کمک های مردمی و مساعدت ستاد دیه در زمینه آزادسازی زندانیان با جرایم غیرعمد به واسطه این کمک‌های مردمی، ۲۷ زندانی به آغوش گرم خانواده خود برگشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.