۵۰ درصد معابر شهر میاندوآب نیاز به روکش آسفالت دارد
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۲۷
شناسه : 301273
9
رییس کمیسیون عمران شورای شهر میاندوآب:

رییس کمیسیون عمران شورای شهر میاندوآب گفت: بیش از۵۰ درصد معابر شهر میاندوآب نیاز به روکش آسفالت دارد بنابراین فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری از اهمیت زیادی برخوردار است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، بابک محمد زاده در رابطه با راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب، گفت: راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری با توجه به نیاز معابر شهر به آسفالت از اهمیت بسیاری برخوردار بود.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر میاندوآب  افزود: بیش از۵۰ درصد معابر شهر میاندوآب نیاز به روکش آسفالت دارد بنابراین فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: امیدوارم در کنار کارخانه آسفالت، دستگاه سنگ‌شکن و دانه‌بندی مصالح با پیگیری مسئولان شهرستان راه‌اندازی شود تا هزینه‌های آسفالت شهر به حداقل رسد.

محمد زاده با بیان اینکه خداوند را شاکرم که با تلاش های مجموعه شهرداری و شهردار کارخانه آسفالت در مدار فعالیت و تولید قرار گرفت، تصریح کرد: در بودجه امسال شهرداری میاندوآب که یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال است، پس از کسر هزینه‌های جاری، ۶۰ میلیارد ریال به سختی برای آسفالت معابر اختصاص یافت.

عضو شورای شهر میاندوآب با اشاره به اینکه با توجه به افزایش هزینه‌ها برای هر مترمربع زیرسازی و آسفالت به پنج میلیون ریال نیاز است، اظهار کرد: با بودجه شهرداری می‌توانستیم فقط ۱۲ هزار مترمربع را آسفالت کنیم که این مقدار با احتساب یک خیابان ۱۶ متری، فقط مساحت ۷۵۰ متر طول را شامل می‌شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.