۵۰ درصد جمعیت میاندوآب در بخش کشاورزی فعالیت می کنند
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۲۸
شناسه : 293172
8
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: بیش از ۲۷ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی شهرستان میاندوآب فعال است و بیش از ۵۰ درصد جمعیت شهرستان بطور مستقیم در بخش کشاورزی فعالیت می کنند.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های بی نظیر میاندوآب در بخش کشاورزی و دامداری، اظهار کرد: میاندوآب یکی از قطب های مهم کشاورزی و دامپروری استان است که در تولید نهال، شیر، علوفه و زراعت چوب رتبه نخست استانی و در تولید محصولات زراعی و دامی رتبه دوم و در تولید محصولات باغی رتبه سوم استانی را به خود اختصاص داده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: در حدود ۲۷ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی شهرستان میاندوآب فعال است و بیش از ۵۰ درصد جمعیت شهرستان بطور مستقیم و ۷۰ درصد بصورت غیر مستقیم در بخش کشاورزی فعالیت می کنند.

وی کشاورزی را یکی از بخش های تاثیرگذار در زمینه اشتغال و اقتصاد شهرستان عنوان کرد و گفت: مواد اولیه مورد نیاز صنایع بزرگ مانند کارخانه قند در بخش کشاورزی تولید می شود و این امر نشانگر اهمیت و جایگاه والای بخش کشاورزی در اقتصاد شهرستان است.

دیانتی تصریح کرد: شاخص های توسعه بخش کشاورزی در شهرستان میاندوآب بالاست ولی این امر نتیجه بالا بودن سطح اعتبارات تخصصی به بخش کشاورزی نیست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.