۵۰ درصد از اعتبارات مصوب در سفر استاندار به میاندوآب تخصیص یافت
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۴
شناسه : 305295
3
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: 50 درصد از اعتبارات مصوب در سفر استاندار تخصیص یافته که با اجرای کامل این مصوبات بزودی شاهد تغییر چهره و تحول در میاندوآب خواهیم بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای ایران اسلامی و تبیین اهداف انقلاب، اظهار کرد: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب مورد حملات و هجمه های مختلف دشمنان قرار گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه استکبار جهانی، استقلال و آزادی کشور و شعار نه شرقی و نه غربی را بر نتابید و رژیم بعث عراق را با پشتیبانی ابرقدرت های جهان به جنگ علیه ایران فرستاد، افزود: ولی ملت بزرگ ایران با رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب آموخته بود که راه مبارزه با استکبار و سودجویان مقاومت، اتحاد و پشت کار است و یقین داشت دشمن موضع گیری ثابتی ندارد و عقب نشینی باعث تسلط دشمن و افزایش فشارهای اقتصادی و تحریم ها خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم، گفت:  دولت عزم راسخی برای رفع بیکاری و بهبود فضای کسب و کار و معیشت مردم دارد و سیاست های کلی دولت سیزدهم در این حوزه مبتنی بر آموزش حرفه، کسب و کار و اعطای تسهیلات اشتغال برای دانش آموختگان فنی و حرفه ای است.

پیام تصریح کرد: تسهیلاتی برای ایجاد کارگاه های تولیدی و کارخانجات بزرگ از محل تبصره ۱۸ در نظر گرفته شده است و  قطعا در پایان دولت سیزدهم شاهد تحول بزرگ اقتصادی و بهبود معیشت مردم خواهیم بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب اظهار کرد: در طول مدتی که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و شهیدپرور میاندوآب را داشته ام همواره امانتدار مسئولیت، جان و مال مردم بوده و اولویت کار دستگاه های اجرایی را بر مبارزه با رانت، فساد، ناعدالتی و کم کاری قرار داده ام.

وی با بیان اینکه اقداماتی که در طول یک سال گذشته انجام شده قابل قیاس با گذشته نیست، افزود: مردم ۴۴ سال پای نظام، اهداف امام و انقلاب ایستاده اند و یقیناً حمایت مردم از مدیران دستگاه های اجرایی در صورتی دوام خواهد یافت که شاهد تلاش شبانه روزی، مردم داری و امانتداری مسئولان باشند.

پیام گفت: در سفر ریاست محترم جمهور، مقامات کشوری و  استاندار آذربایجان غربی به میاندوآب اعتبارات خوبی برای پیشرفت و توسعه شهرستان در نظر گرفته شد.

فرماندار میاندوآب افزود: تجهیز بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) به دستگاه های پیشرفته MRI برای رفاه مردم و عدم مراجعه شهروندان به شهرستان های دیگر، دانشکده علوم پزشکی، ساماندهی ورودی های شهر، ساحل سازی و لایروبی زرینه رود، توسعه شهرک صنعتی و اجرای پروژه های کشاورزی و چندین طرح عمرانی در حوزه های مختلف شهر و روستا از جمله اقدامات در این مدت است.

وی با بیان اینکه۵۰ درصد از اعتبارات مصوب در سفر استاندار تخصیص یافته است، تصریح کرد: به مردم اطمینان می دهیم که با اجرای کامل این مصوبات بزودی شاهد تغییر چهره و تحول در شهرستان میاندوآب خواهیم بود.

پیام در ادامه با اشاره به طرح ها و برنامه های دهه مبارک فجر، گفت: در دهه فجر امسال ۸۱ طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۴۲ نفربه بهره برداری می رسد و چهار  پروژه نیز کلنگ زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

فرماندار میاندوآب در ادامه سخنان خود با تقدیر از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سپاه یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دلیل ناکامی دشمنان در حوزه های مختلف نظامی، سیاسی و اقتصادی علیه ایران است.

وی گفت: ملت بزرگ ایران به خوبی می دانند که اگر سپاه نبود، اگر سپاه قدس به فرماندهی سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی خارج از مرزهای کشور دشمن را کنترل نمی کرد امروز شاهد حضور داعش و تروریست های تکفیری بودیم.

پیام نقش برجسته سپاه در ناکام گذاشتن اقدامات دشمن را انکارناپذیر عنوان کرد و افزود: تمامی نیروهای نظامی و امنیتی با اتحاد و یکدلی در جهت اقتدار و اعتلای جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند و ملت بزرگ ایران نیز قدردان این خدمات هستند.

فرماندار میاندوآب در خاتمه سخنان خود ضمن همدردی با مردم زلزله زده خوی، گفت: مردم  نوع دوست میاندوآب در کمک به زلزله زدگان خوی سنگ تمام گذاشتند، قدردان مردم نیک اندیش و خیرین بزرگوار میاندوآبی هستیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.