۴ گروه بر بازار شب یلدا در میاندوآب نظارت می‌کنند
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
شناسه : 314017
6
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا، چهار گروه دونفره در این شهرستان در حال نظارت بر بازار هستند.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا، اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه شب یلدا در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی صنفی و ایجاد رضایتمندی در شهروندان از ۱۸ آذرماه شروع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا، چهار گروه دونفره از ۱۸ تا ۳۰ آذرماه بر فعالیت بازار شب یلدا در این شهرستان نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح نظارت بر بازار شب یلدا در دو نوبت صبح و عصر اجرا می‌شود، گفت: اولویت نظارت ویژه شب یلدا، نظارت بر بازار کالاهای هدف از جمله میوه و تره‌بار، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات است.

بهروزی با اشاره به اینکه اکیپ‌های نظارتی متشکل از ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی هستند، تصریح کرد: در طول سال نیز تیم‌های نظارتی در سطح بازار حضور داشته و بر روند توزیع کالاها نظارت می‌کنند.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم صدور فاکتور را به‌صورت حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت و یا به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.