۴ طرح بخش کشاورزی در میاندوآب افتتاح شد
۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
شناسه : 302291
4
همزمان با هفته دولت؛ همزمان با هفته دولت؛ چهار طرح در حوزه کشاورزی میاندوآب با حضور فرماندار ویژه و جمعی از مسئولان این شهرستان با هزینه ۲۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، این طرح‌ها شامل یک واحد گلخانه تولید انواع نهال و سه طرح در حوزه آب و خاک بود که امروز افتتاح شدند.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در حاشیه افتتاح این طرح‌ها به خبرنگاران گفت: گلخانه تولید انواع نهال درختان مثمره و غیر مثمره با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

علی دیانتی با اشاره به اینکه گلخانه تولید نهال، با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ هزار اصله نهال لیبل دار، در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع با ۵۷۶ مترمربع تأسیسات مسقف، احداث شده است، افزود: با آغاز بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۸ نفر بصورت مستقیم و ۱۵ نفر بطور غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

وی همچنین با اشاره به بهره برداری از سه پروژه اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار بارانی در روستاهای سیستک، دوه چی و مشیر آباد، از توابع شهرستان میاندوآب، گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۱ میلیارد ریال در سطح ۳۵ هکتار هزینه شده که به صورت نمادین در روستای سیستک افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب تصریح کرد: این طرح ها با هدف “افزایش راندمان آب آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی” از محل اعتبارات بلاعوض دولتی، به میزان هشت میلیارد ریال اجرا شده و با آغاز بهره برداری از آنها برای ۱۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۵ نفر بطور غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.