۴۸ تن شکر به واحدهای صنفی تولیدی میاندوآب اختصاص یافت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۸
شناسه : 300358
10
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب از اختصاص 48 تن شکر سفید تنظیم بازار برای واحدهای صنفی تولیدی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

اکبر اسدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در راستای حمایت از صنوف تبدیلی از جمله واحدهای قنادی، بستنی و آب میوه فروشی ها و همچنین واحدهای پخت نان روغنی مقدار ۴۸ تن شکر با رویکرد ایجاد آرامش در بازار کالاهای اساسی و رونق کسب و کار ، به نرخ دولتی ۱۲۵ هزار ریال توزیع و تحویل متصدیان واحدها شد .

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: از این میزان به هفت واحد صنفی قنادی و شیرینی پزی پرمصرف مقدار یک هزار کیلوگرم و ۴۲ واحد با مصرف متوسط  مقدار ۶۰۰ کیلوگرم  و شش واحد کم مصرف بمقدار ۵۰۰ کیلوگرم، به هر واحد صنفی بستنی و آبمیوه فروشی ۱۰۰ کیلوگرم  و به هر واحد صنفی نان روغنی مقدار ۱۰۰ کیلوگرم تحویل داده شد .

وی گفت: در ماه‌های اخیر قیمت شکر تحت تاثیر عوامل مختلف همچون افزایش قیمت‌های جهانی ، نوسان ارز نیمایی و عدم تناسب در عرضه و تقاضا با التهاباتی رو به ‌رو بوده است که با تزریق این مقدار در بازار مشکلات پیشروی اصناف در تأمین و تهیه این کالای پر مصرف حل و فصل شد .

اسدی با اشاره به اینکه تا پایان سال مشکلی در تامین کالاهای اساسی منجمله شکر نداریم، تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود که تا اسفند مشکلی در بازار نداشته باشیم.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب  اظهار کرد: تعداد هشت اکیپ بازرسی واحد نظارت و بازرسی این اداره در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در بازارحاضر هستند و فعالیت واحدهای صنفی و فروشگاههای بزرگ را بصورت مستمر از نزدیک پایش و موجودی کالاهای اساسی را ارزیابی و تنظیم می نمایند.

وی گفت: کالا های پر مصرف مردم شامل مرغ ، روغن ، برنج و شکر و … به حد کافی موجود بوده و مشکلی در تأمین یا کمبود آن در بازار وجود ندارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.