۴۵۰ دانش آموز میاندوآبی عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
شناسه : 267453
5

۴۵۰ نفر از دانش آموزان میاندوآبی در قالب دومین کاروان زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شمال غرب کشور اعزام شدند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، امروز 450 نفر از دانش آموزان دختر  در قالب 10 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شمال غرب کشور اعزام شدند تا با حضور در مناطق عملیاتی ضمن آشنایی با رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام، عهد و میثاقی دوباره شهیدان ببندند.

هم چنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اعزام یک هزار و 800 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم این شهرستان به اردوهای یک روزه راهیان نور شمال غرب کشور، گفت: نخستین کاروان زیارتی راهیان نور با حضور 350 نفر از دانش آموزان از میاندوآب عازم مناطق عملیاتی شده بود.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی اظهار کرد: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی یک روزه با حضور در مناطق عملیاتی پیرانشهر ضمن بازدید از این مناطق با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بهترین فرصت را برای آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی برای آشنایی با حماسه آفرینان دفاع مقدس و گرفتن انگیزه برای ادامه شهدا و افتخارآفرینان این مرزبوم است.

گفتنی است بر اساس برنامه زمانبندی انجام گرفته، امروز نیز 450 نفر از دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف اردوهای راهیان نور است که در راستای آشنایی و ارتباط نسل کنونی با دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت انجام می گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.