۴۲ درصد واحدهای مسکن روستایی در میاندوآب مقاوم‌سازی شد
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
شناسه : 295324
10
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۳۶ درصد واحدهای مسکونی روستایی در میاندوآب با استفاده از تسهیلات و شش درصد نیز با هزینه شخصی مالکان واحدهای مسکونی روستایی با رعایت مسائل فنی نوسازی شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمود بدلی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به نوسازی واحدهای مسکونی روستایی، اظهار کرد: در میاندوآب نزدیک به ۳۱ هزار واحد مسکونی روستایی وجود دارد.

وی افزود: تاکنون در شهرستان میاندوآب، ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر به بنیاد مسکن برای مقاوم‌سازی واحدهای خود مراجعه کرده‌اند که همه آنان کار خود را آغاز کرده اند.

‌ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی  با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در شهرستان میاندوآب مقاوم سازی شده است، گفت: این تعداد شامل ۳۶ درصد واحدهای مسکونی روستایی در میاندوآب است که به صورت فنی و با نظارت کامل مقاوم‌سازی شده‌است.

بدلی تصریح کرد: حدود۶ درصد واحدهای مسکونی هم با هزینه شخصی از سوی مردم با رعایت مسایل فنی مقاوم سازی شده است که با این اوصاف تعداد واحدهای مسکونی نوسازی‌ شده در میاندوآب به ۴۲ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه استقبال روستاییان از مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در میاندوآب مطلوب است، اظهار کرد: بازسازی واحدهای روستایی تاثیر بسزایی در جهش تولید و اشتغال‌زایی ‌به صورت مستقیم و غیرمستقیم داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تسهیلات بانکی برای مقاوم سازی هر واحد مسکن روستایی از ۵۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال گفت: همچنین مدت بازپرداخت این تسهیلات از ۱۵ سال به ۲۰ سال افزایش یافته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.