۴۰ عنوان برنامه در هفته کتاب‌ در میاندوآب برگزار می‌شود
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
شناسه : 313033
1
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میاندوآب: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میاندوآب گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی بیش از ۴۰ عنوان برنامه در شهرستان میاندوآب هم‌زمان با سراسر کشور و استان اجرا می‌شود.
پ
پ

رامین وحدانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی ، اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی بیش از ۴۰ عنوان برنامه در شهرستان میاندوآب هم‌زمان با سراسر کشور و استان اجرا می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میاندوآب افزود: تجدید میثاق با شهدای والامقام، مسابقات فرهنگی با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه، برگزاری همایش‌های کتاب و کتاب‌خوانی و محافل انس با کتاب در مدارس و کتابخانه‌های عمومی از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی گفت: هم چنین در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه، پویش وقف کتاب و بازدید از انتشارات نیز در سطح شهرستان به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی پیش‌بینی‌شده است.

وحدانی تصریح کرد: علاوه بر هفته کتاب و کتاب‌خوانی، در طول ایام سال نیز برنامه‌های متنوعی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتاب‌خوانی در سطح شهرستان و کتابخانه‌ها و نیز عضویت افراد در کتابخانه‌های عمومی انجام می‌شود .

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میاندوآب با بیان اینکه عضویت در کتابخانه‌های عمومی رایگان است، تصریح کرد: عضویت افراد در کتابخانه‌ها سراسری بوده و با عضویت تنها در یک کتابخانه می‌توان از تمام کتابخانه‌های عمومی میاندوآب و کشور، کتاب امانت گرفت.

سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.