۴۱ دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی در میاندوآب جذب شد
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 316593
5
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: امسال با پرداخت ۱۰۷ میلیارد ریال تسهیلات بانکی، ۴۱ دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی برای ناوگان کشاورزی این شهرستان جذب شد.
پ
پ

رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به فعالیت ۴ هزار و ۳۴۱ دستگاه تراکتور در بخش کشاورزی شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: در راستای تجهیز و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل بخش کشاورزی شهرستان از ابتدای امسال تاکنون در حدود ۱۰۷ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به عاملیت بانک کشاورزی پرداخت شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: این تسهیلات از محل اعتبارات خط ۱۱ مکانیزاسیون، به‌منظور خرید تعداد ۲ دستگاه کمباین، ۳ دستگاه تراکتور، یک دستگاه پهپاد و ۳۵ دستگاه ادوات کشاورزی در این شهرستان پرداخت شده است.

وی هم چنین با تقدیر و تشکر از زحمات کلیه دست‌اندرکاران فعال در پروسه تأمین و توزیع سوخت ماشین‌آلات کشاورزی در میاندوآب، گفت: تسهیل در روند تأیید درخواست سهمیه سوخت تولیدکنندگان بخش کشاورزی در سامانه الکترونیکی بسیار ضروری است و باید از سوی مسئولان امر اقدامات لازم انجام شود.

مقدم با تأکید بر ضرورت ثبت به‌موقع سوخت ماشین‌آلات کشاورزی، تصریح کرد: کارشناسان شرکت‌های فنی و مهندسی کشاورزی باید قبل از ثبت سوخت ماشین‌آلات کشاورزی در سامانه الکترونیکی سدف، نسبت به بازدید از تراکتورها به‌منظور بررسی مالکیت و اطمینان از عدم فروش یا تعویض دستگاه، اقدام کنند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به لزوم فعالیت کارشناسان شرکت‌های فنی مهندسی کشاورزی بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه در خصوص ثبت‌نام سوخت، اظهار کرد: فعالیت شرکت‌ها منوط به پایداری اعتبار پروانه اشتغال آنها است و دریافت هزینه ثبت‌نام نیز باید با نظارت و بر اساس تعرفه‌های سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و از طریق سامانه ارجاع کار این سازمان (سانکا) انجام گیرد.

وی با اشاره به نحوه نقل‌وانتقال تراکتورها، گفت: به‌منظور جلوگیری از بروز هرگونه خلل در دریافت سهمیه سوخت، در خریدوفروش تراکتورها، علاوه بر انتقال برگ سبز تراکتور به نام خریدار، برگ تسویه سوخت تراکتور خریداری شده نیز باید توسط خریدار اخذ شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.