۴۰ درصد از مردم میاندوآب هنوز تحت پوشش بیمه قرار نگرفته اند
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
شناسه : 303684
4
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: 40 درصد از مردم میاندوآب هنوز تحت پوشش بیمه قرار نگرفته اند و لذا باید دستگاه متولی برنامه مدون و دقیق ارائه داده و در جهت اطلاع رسانی، آگاهی بخشی تخصصی و تبلیغات محیطی فعالیت گسترده ای داشته باشد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در جلسه ای با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب و مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی عملکرد این سازمان در شهرستان میاندوآب مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب  در این جلسه با گله مندی از عملکرد تامین اجتماعی گفت: عملکرد تامین اجتماعی میاندوآب رضایت بخش نیست و در پوشش بیمه تامین اجتماعی، شاهد آماری پایین تر از میانگین استانی هستیم.

علی پیام با اشاره به پایش عملکرد و رفتار مدیران دستگاه های اجرایی افزود: دولت سیزدهم با شعار مدیریت جهادی، محرومیت زدایی و خدمت بی منت فعالیت می کند، دولتمردان نیز شبانه روز در جهت رفع مشکلاتی هستند که بخش بزرگی از این مشکلات بجا مانده از سوء مدیریت های گذشته است.

نماینده عالی دولت در میاندوآب با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان نباید به چیزی غیر از خدمت بی منت به مردم فکر کنند، تصریح کرد: مدیر تامین اجتماعی میاندوآب زمانی موفق خواهد بود که با پرهیز از حاشیه سازی ها و فارغ از هرگونه جناح بندی تنها در جهت حل مشکلات و تامین آسایش شهروندان عمل کند.

وی افزود: کاهش بیمه شدگان، آمار منفی در جمعیت تحت پوشش و عدم ارائه آمار دقیق از کارگاه های فعال و نیمه فعال نشان از عملکرد ضعیف تامین اجتماعی در شهرستان میاندوآب دارد.

فرماندار میاندوآب با اشاره با بیان اینکه ۴۰ درصد از مردم میاندوآب هنوز تحت پوشش بیمه قرار نگرفته اند، اظهار کرد: دستگاه متولی باید برنامه مدون و دقیق ارائه داده و در جهت اطلاع رسانی، آگاهی بخشی تخصصی و تبلیغات محیطی فعالیت گسترده ای داشته باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.