۳ میلیارد ریال  کالای قاچاق در ایست و بازرسی پلیس میاندوآب کشف شد
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
شناسه : 303274
4
فرمانده انتظامی میاندوآب: فرمانده انتظامی میاندوآب از توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از سه میلیارد ریال با هوشیاری ماموران این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی “شهید محمدنژاد” حین کنترل خودروهای عبوری در محور “میاندوآب – تبریز”، به یک دستگاه اتوبوس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با هوشیاری ماموران در بازرسی از اتوبوس توقیف شده مقادیر قابل توجهی اقلام قاچاق شامل یک هزار و ۶۸۰ثوب البسه و ۳۰ دستگاه ضبط صوت خودرو کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص دو نفر متهم دستگیر شد، گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده  سه میلیارد ریال برآورد شده است.

رستم پور با بیان اینکه یکی از اهداف مهم پلیس به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم مقابله با کالای قاچاق و احتکار در شرایط فعلی جامعه است، تصریح کرد: مشارکت حداکثری شهروندان و در جریان قرار دادن پلیس از هرگونه فعالیت مخرب در این زمینه می تواند کمک شایانی در رشد و شکوفایی اقتصادی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.