۳۱ طرح در میاندوآب در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۲۴
شناسه : 302244
2
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: به مناسبت هفته دولت 31 طرح عمرانی و خدماتی با صرف اعتباری بالغ بر دو هزار و 115 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در گفت و گو با خبرنگاران  در میاندوآب به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته دولت،  ۳۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال در شهرستان میاندوآب به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار میاندوآب افزود: این پروژه ها شامل ۱۷ پروژه عمرانی و ۱۴ پروژه خدماتی، صنعتی و کشاورزی هستند که با بهره برداری از این پروژه ها برای ۲۱۵ نفر زمینه اشتغال فراهم می شود.

وی گفت: در هفته  دولت امسال ، دو پروژه مخابراتی، هفت پروژه برقرسانی، سه پروژه راهسازی، پنج پروژه بخش کشاورزی از جمله پروژه هایی هستند که مورد بهره برداری قرار می گیرند.

پیام تصریح کرد: هم چنین در طول این هفته، هفت واحد مسکن مددجویی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز افتتاح و تحویل مددجویان می شوند.

فرماندار میاندوآب افزود: همچنین پروژه کارخانه کمپوست تعاون روستایی نیز با اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان با پیش بینی اشتغالزایی ۶۵ نفر از دیگر پروژه های مدنظر در این هفته است.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.