۳۰ رأس گوسفند بر اثر ریزش سقف در میاندوآب تلف شد
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۱۸
شناسه : 279167
6

بخشدار بخش مرحمت آباد میاندوآب گفت: براثر ریزش سقف یک جایگاه دامی ۳۰ راس گوسفند (بره) در روستای منصور آباد از توابع این بخش تلف شدند.

پ
پ

سهندعلی ستاری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان، سقف یک واحد دامی در روستای منصور آباد از توابع بخش مرحمت آباد میاندوآب ریزش کرد.

بخشدار بخش مرحمت آباد میاندوآب افزود: خیس شدن دیوار‌ها و سقف بنا‌های روستایی و عدم مقاومت در برابر باران سقف سبب شد تا سقف این واحد دامی در روستای منصور آباد بخش مرحمت آباد فرو بریزد.

وی با بیان اینکه آب در سقف و دیوار خشت های گلی نفوذ کرده بود، گفت: با توجه به اینکه این بنا آجری بوده و در ساخت آن از مصالح غیر مقاوم مانند چوب استفاده شده بود، لذا یک باره سقف این واحد دامداری فروریخته و باعث تلف شدن ۳۰ راس گوسفند (بره) شده است.

ستاری با اشاره به اینکه تعدادی از بره ها از زیر آوار بیرون کشیده شدند، تصریح کرد: در پی ریزش سقف این دامداری، با کمک همسایه‌ها، ۱۰ راس گوسفند از زیر آوار بیرون آورده شد، ولی متاسفانه ۳۰ راس بره به ارزش 300 میلیون ریال تلف شدند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.