۳۰۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل محور میاندوآب- سرچم اختصاص یافت
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۴۹
شناسه : 293823
11
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل محور سرچم- میاندوآب و کنارگذر شمال غربی میاندوآب سه هزار میلیارد‌ ریال اختصاص یافته که یک هزار میلیارد ریال آن از سوی سازمان برنامه و بودجه و دوهزار میلیارد ریال نیز توسط بانک‌های رفاه کارگران، توسعه تعاون و ملت اختصاص یافته است.
پ
پ

مهدی عیسی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه بازدید از روند پیشرفت اجرای پروژه جاده میاندوآب-میانه-سرچم و کنارگذر شمال غربی میاندوآب، گفت: طی بازدید میدانی از این پروژه ها که داشتیم، مشاهده شد که علی رغم همه مشکلات و شرایط آب و هوایی، این پروژه ها پیشرفت خوبی داشته اند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی قسمت ها پروژه آماده کارهای راهسازی است، افزود: در کل مسیر، یک پل اصلی که از بزرگترین پل ها در این مسیر بوده و دو پل ساده مانده است که امیدواریم به لطف پروردگار متعال با تزریق اعتبار و تلاش پیمانکار پروژه این مسیر در کمترین زمان ممکن تکمیل شود.

وی گفت: برای تکمیل محور سرچم- میاندوآب و کنارگذر شمال غربی میاندوآب سه هزار میلیارد‌ ریال اختصاص یافته که یک هزار میلیارد ریال آن بودجه دولتی و دوهزار میلیارد ریال نیز توسط بانک‌های رفاه کارگران، توسعه تعاون و ملت اختصاص یافته است.

عیسی زاده با بیان اینکه اخیرا ۵۰۰ میلیارد ریال به صورت نقد و اوراق به پیمانکار پروژه داده شده است، تصریح کرد: برخی مشکلات مانند سیمان، گازوئیل و معدن و.. نیز حل شده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تقریبا اقدامات لازم برای اتمام پروژه انجام گرفته تا ان شالله هر چه سریعتر شاهد تحقق آرزوی دیرینه مردم میاندوآب و بازگشایی این مسیر باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.