۲ کشاورز و تولید کننده میاندوآبی، نمونه ملی شدند
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۳
شناسه : 301073
5
مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب: مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب گفت: امسال چهار نمونه ملی در بخش کشاورزی از آذربایجان غربی انتخاب شده که دو  نمونه ملی از شهرستان میاندوآب هستند.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به انتخاب و معرفی نمونه های برتر بخش کشاورزی، اظهار کرد: امسال چهار نمونه ملی از آذربایجان غربی انتخاب شده که دو  نمونه ملی از شهرستان میاندوآب هستند و این امر نشان از تلاش مضاعف تولیدکنندگان و کارشناسان جهاد کشاورزی دارد.

مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به پتانسیل های بخش کشاورزی شهرستان، افزود: میاندوآب در تولید نهال، گوشت قرمز، شیر، علوفه و زراعت چوب دارای برند ملی و منطقه ای است.

وی گفت: کشاورزان و تولیدکنندگان گردانندگان اصلی چرخه تولید محصولات کشاورزی هستند و زحمت و مشقت اصلی این پروسه بر عهده کشاورزان عزیز است و در این میان نیز نقش و جایگاه کارشناسان و متخصصین بخش کشاورزی در امر تولید بسیار حائز اهمیت است.

دیانتی با تاکید بر استفاده از روش های نوین و الگوگیری از روش های تولیدکنندگان برتر، تصریح کرد: ارائه توانمندی ها و الگوسازی در بخش کشاورزی با هدف پیروی سایر بهره برداران و نیز استفاده از روش های موفقیت کشاورزان برتر از جمله اهداف شناسایی، انتخاب و معرفی تولیدکنندگان برتر هست.

مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به انتخاب، معرفی و تجلیل از نمونه های برتر بخش کشاورزی همزمان با هفته جهاد کشاورزی، اظهار کرد:  امسال به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، ۹ طرح عمرانی و تولیدی در حوزه های آب و خاک و باغبانی با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.