۲ مصدوم در سقوط خودرو به کانال آب
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 319026
1
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خبر داد: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: سقوط یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند به داخل کانال آب منجر به مصدومیت دو نفر شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی میاندوآب سریعاً اکیپی از آتش‌نشانان به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که در روستای شریف‌لو در محدوده میاندوآب و ملکان رخ‌داده بود، یک دستگاه خودروی سواری به داخل کانال آب سقوط کرده و منجر به بروز حادثه شده بود.

وی گفت: این حادثه منجر به مصدومیت دو نفر شده بود که مصدومان با کمک افراد محلی به بیرون از آب انتقال‌یافته و به بیمارستان انتقال یافتند.

محمدی تصریح کرد: در این حادثه علاوه بر نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب؛ نیروهای انتظامی و امدادی میاندوآب، ملکان و لیلان نیز حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: با پیگیری‌ها به‌عمل‌آمده سر نشینان خودرو دو نفر بوده که به بیمارستان انتقال یافتند و خودرو نیز توسط تیم آتش‌نشانی از آب بیرون کشیده شد.

باتوجه‌به افزایش تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان اعم از خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه‌سواران امری ضروری است.

کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب علی‌رغم همه کمبود امکانات در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

از سوی دیگر محورهای مواصلاتی میاندوآب از محورهای حادثه‌خیز بوده و متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.