۲ مصدوم بر اثر سانحه رانندگی در میاندوآب
۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 317838
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خبر داد: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: برخورد خودرو سواری پژو با جدول منجر به مصدومیت دو نفر شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه رانندگی شبانه، سریعاً اکیپی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که در خیابان صداوسیما روی داده بود، برخورد خودرو سواری پژو ۴۰۵ با جداول وسط خیابان منجر به بروز حادثه شده بود.

وی با بیان اینکه این حادثه رانندگی، منجر به مصدومیت دو نفر شده بود، گفت: مصدومان حادثه توسط فوریت‌های پزشکی حاضر در محل حادثه سریعاً به بیمارستان انتقال یافتند.

محمدی با بیان اینکه از رانندگان درخواست داریم در زمان رانندگی در شب از روشن بودن چراغ‌خطر وسایط نقلیه خود مطمئن شوند، اظهار کرد: باتوجه‌به افزایش تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان و موتورسواران امری ضروری است.

میاندوآب در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور واقع شده و محورهای مواصلاتی این شهرستان یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز است که متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

از سوی دیگر کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

به توصیه پلیس رانندگان در شرایط بارانی همواره باید سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کرده و از حرکت با باک خالی جدا خودداری کرده و همچنین لازم است که دقت بیشتری در حین رانندگی داشته باشند.

بارش باران احتمال برخورد و تصادفات خودروها را به علت لغزنده بودن سطح راه و معابر چندین برابر می‌کند و لذا باتوجه‌به لغزنده بودن معابر رانندگان باید فاصله طولی بیشتری را با خودروی مقابل رعایت کنند تا امکان تصادف را به حداقل ممکن برسانند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.