۲۵۰ شعبه اخذ رای، میزبان رای دهندگان شدند
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
شناسه : 294717
5
آغاز فرایند رای گیری انتخابات در میاندوآب/ فرایند رای گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در میاندوآب نیز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، بالاخره انتظارها به سر رسید و با رسیدن عقربه ساعت روی عدد ۷ در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، فرایند رای گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در میاندوآب نیز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس قانون، رای گیری در تمام شعبات اخذ رای از ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۱۲ شب ادامه دارد و در صورت تمدید رای گیری توسط  ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام می شود.

بر اساس اعلام مسئولان اجرایی انتخابات، تمهیدات لازم برای رای گیری در تمام نقاط روستایی و شهری اندیشیده شده و شعبات اخذ رای ثابت و سیار، آرای مردم را جمع آوری می کنند.

در این زمینه حسام شیرازه محبت فرماندار میاندوآب گفت: در مجموع ۲۵۰ صندوق‌ برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

شیرازه محبت با بیان اینکه از این تعداد ۳۸ صندوق به صورت سیار است، تصریح کرد: در بخش باروق ۴۷ صندوق اخذ رای، در بخش بکتاش ۳۱ صندوق، در بخش مرحمت‌آباد ۲۴ صندوق و در بخش مرکزی نیز ۱۴۸ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه به علت شرایط کرونایی و افزایش تعداد روستاهای واجد شرایط برگزاری انتخابات در این دوره، تعداد صندوق‌ها نیز نسبت به دوره قبل افزایش یافته است، افزود: در کنار این موضوع در دوره قبل شعبه‌هایی که در آنها بیش از یک هزار رأی گرفته شده بود، در آن شعبه ها تعداد صندوق‌ها به ۲ مورد افزایش یافته است.

وی با اشاره به پیش بینی دو صندوق رای سیار در شهر میاندوآب، گفت: یکی از این صندوق‌ها، برای کادر درمان بیمارستان عباسی (بیمارستان کرونایی) و همچنین بیماران کرونایی بستری در بیمارستان و افراد کرونایی که در قرنطینه خانگی بوده و تمایلی برای رای دادن دارند، اختصاص یافته و صندوق سیار دیگر نیز برای زندان و سایر مراکز درمانی اختصاص دارد.

شیرازه محبت اظهار کرد: در این دوره از انتخابات در بخش مرکزی ۶ صندوق سیار، در بخش بکتاش ۲ صندوق‌ و در روستاهای بخش باروق هم ۲۸ صندوق سیار پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.