۲۴۰۰ مرکز مثبت زندگی در کشور راه اندازی می شود
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
شناسه : 292510
7
رئیس سازمان بهزیستی کشور:

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در آینده ای نزدیک، دو هزار و ۴۰۰ مرکز مثبت زندگی با نظارت سازمان بهزیستی در کشور راه اندازی می شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،  وحید قبادی دانا امروز در بازدید از مراکز تحت پوشش بهزیستی میاندوآب با اشاره به راه اندازی مراکز مثبت زندگی در کشور، اظهار کرد: در آینده ای نزدیک، دو هزار و ۴۰۰ مرکز مثبت زندگی با نظارت سازمان بهزیستی در کشور راه اندازی می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: در این مراکز ۲۲ نوع خدمت به صورت محله محور به مردم در شهرهای مختلف کشور ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مددکاران در این مراکز به صورت خریدخدمتی خواهد بود، گفت:

قبادی دانا با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ مددکار بهزیستی جهت رسیدگی به امور مددجویان فعالیت دارند، تصریح کرد: با راه اندازی مراکز مثبت زندگی، تعداد مددکاران به ۱۰ هزار نفر می‌رسد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه یک میلیون و ۸۰ هزار خانوار مستمری بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی در این طرح قرار گرفته اند، گفت: در اجرای این طرح برای هر ۴۵۰ خانوار یک مرکز در نظر گرفته شده و در مناطق کمتر برخوردار تعداد مراکز بیشتر و در مناطق مرفه تعداد مراکز کمتر است.

به گفته وی خدماتی مثل بینایی سنجی کودکان سه تا ۶ ساله و پیشگیری از طلاق در مراکز مثبت زندگی ارایه خواهد شد و در واقع این مراکز به محلی برای جذب مشارکت‌های خیران خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.