۲۲ بهمن روز عرت و اقتدار ایران اسلامی است/ ایران اسلامی یک قدرت غیرقابل انکار در جهان است
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۰۶
شناسه : 298713
15
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: در 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران اسلامی را جشن می گیریم.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان ایکه اظهار کرد: علی رغم همه توطئه ها و دشمنی های دشمنان انقلاب اسلامی، در ۲۲ بهمن امسال، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران اسلامی را جشن می گیریم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز قدرتمندی و عزت ایران اسلامی تا اقصی نقاط دنیا سایه افکنده است و از مدیترانه تا دریای سرخ تحت تاثیر اهداف راهبردی ایران اسلامی قرار دارد و این قدرت انقلاب و نظام اسلامی را هیچ قدرت نظامی و سیاسی نمی تواند منکر شود.

وی گفت: این قدرت انقلاب اسلامی است که از کاخی که روزی صاحبان آن با دین و دینداری مقابله می کردند، توسط سردار سلیمانی و رئیس جمهور ایران اسلامی نجوای اذان شنیده شود.

عیسی زاده تصریح کرد: این قدرت انقلاب اسلامی است که در دنیایی که کسی جرات تو گفتن به آمریکا را نداشت، سربازان آمریکایی در مقابل دلاورمردان نیروی دریایی سپاه زانو بزنند و تحقیر شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب و ملت ایران اسلامی، در این چهار دهه از تمامی گردنه ها و پیچ و خم های سخت به سلامت عبور کرده اند، اظهارکرد: دشمنان، معاندین، خائنین و نفوذی ها در این چهار دهه تمام تلاش خود را علیه انقلاب و مردم به کار گرفتند ولی ملت صبور، نجیب و همیشه در صحنه و قهرمان ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت و به برکت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری از تمام گردنه های سخت عبور کرده اند وان شالله در عرصه های اقتصادی نیز با همت و تلاش دولت؛ دست عوامل نفوذ و نفاق و دشمنان را قطع خواهیم کرد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی رغم تمام دشمنی های دشمنان، مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: در دهه چهارم انقلاب، جوانان پا به کار و انقلابی با تجربه  و پشتیانی خردمندان و اندیشمندان دهه اول انقلاب، یک زنجیره ناگسستنی برای تداوم انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) ایجاد کرده اند تا ان شالله پرچم این انقلاب را به دست صاحب آن آقا امام زمان(عج) تحویل دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.