۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های آذربایجان غربی روکش آسفالت شد
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
شناسه : 303240
6
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سطح استان از ابتدای امسال در حوزه روکش راه های اصلی و فرعی بیش از 200 کیلومتر کار انجام گرفته است.
پ
پ

پیمان آرامون در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب اظهار کرد: در جریان سفر به میاندوآب، پروژه های عمرانی که در سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان مصوب شده بود با حضور فرماندار میاندوآب و پیمانکاران پروژه ها بررسی و تصممات خوبی در این زمینه گرفته شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: روکش آسفالت محورهای میاندوآب به ملکان، مهاباد و بوکان از جمه محورهای اصلی هستند که متعهد هستیم تا قبل از سرما تمام کنیم و در این زمینه نیز با حضور خود پیمانکاران یک ددلاین عملیاتی ترسیم شد.

وی با اشاره به بازدید از پروژه هایی راه روستایی، گفت: در مورد پروژه های روستایی هم چند پروژه روستایی در سه ماهه دوم انجام و به اتمام رسیده و در کنار آنها نیز چند پروژه روستایی هم مورد بررسی و بازدید قرار گرفت و مقرر شد تا در تامین قیر آنها تسریع شده و پیمانکاران پروژه ها نیز تا قبل از فصل سرما، عملیات اجرایی پروژه ها را تسریع کنند.

آرامون تصریح کرد: در سطح استان از ابتدای امسال در حوزه روکش راه های اصلی و فرعی بیش از ۲۰۰ کیلومتر کار انجام گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: در حوزه آسفالت راههای روستایی نیز ۱۵۷ کیلومتر راه روستای آسفالت شده و سطح بهره مندی مردم افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در این جلسه در حوزه خط کشی، روشنایی و گاردریل راهها هم تصمیات خوبی گرفته شد، گفت: در حوزه شهرستان میاندوآب هم در مجموع راههای اصلی و فرعی و روستایی بیش از ۲۰ کیلومتر آسفالت شده و با تصمیماتی که امروز گرفته شد تا قبل از پایان فصل کاری ۱۵ کیلومتر هم آسفالت می شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.