۲۰۰ مبلغ به مساجد شهری و روستایی میاندوآب در ماه رمضان اعزام می شوند
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 299594
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب از اعزام بیش از 200 روحانی و مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب در ماه مبارک رمضان خبر داد.
پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان، مبلغان و روحانیون با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی به مساجد شهری و روستایی اعزام می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: در ماه رمضان امسال نیز بیش از ۲۰۰ نفر روحانی و مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب اعزام و به تبلیغ و بیان احکام دین می پردازند.

وی گفت: این تعداد روحانی از اول ماه مبارک رمضان در مساجد روستایی و شهری به منظور بهره مندی هرچه بیشتر اقشار مردم از فیوضات این ماه مبارک و ترویج شعائر اسلامی  حضور خواهند یافت.

نجفیان تصریح کرد: این مبلغان و روحانیون در طول ماه مبارک رمضان در مساجد شهری و روستایی میاندوآب، چهاربرج و باروق به کار تبلیغ و بیان احکام دین به مردم می پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: علاوه بر اعزام مبلغ به مساجد شهری و روستایی، مراسم جمع خوانی قرآن کریم و مراسم سخنرانی در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب از جمله دیگر برنامه های این ماه مبارک در میاندوآب است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.