۱۸۰ نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی اعزام می شوند
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
شناسه : 305879
3
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، امسال 180 نفر از برادران و خواهران از میاندوآب به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر ، سرهنگ پاسدار منو چهر مودبی در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور میاندوآب ضمن‌ تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن ، گفت: مردم با حضور پر شور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان علیه نظام اسلامی زدند و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: مردم با حضور حماسی خود تبعیت از ولایت و حمایت خود از نظام و انقلاب اسلامی به دشمنان نشان داده و چشم فتنه را کور کردند.

وی افزود: این راهپیمایی نشان داد که مردم با گویش ها و قومیتهای مختلف در مقابل دشمنان وحدت دارند و در سایه وحدت است که بر استکبار جهانی غلبه کرده ایم.

مودبی تصریح کرد : امروز دشمن با جنگ شناختی به میدان آمده است و با این جنگ اذهان و افکار مردم  را نشانه گرفته است و می خواهد جوانان و نسل امروزی از مسیر انقلاب منحرف شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: در راستای مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان ، بنا به توصیه مقام معظم رهبری باید به جهاد تبیین توجه کرد.

وی با بیان اینکه راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین است، گفت: جوانان و نسل امروزی با حضور در مناطق عملیاتی با رشادت های رزمندگان اسلام آشنا شوند.

مودبی در ادامه با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور از میاندوآب به مناطق عملیاتی جنوب کشور، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، امسال ۱۸۰ نفر از برادران و خواهران از میاندوآب به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.