۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب اجرا می‌شود
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۳
شناسه : 313257
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب از اجرای ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» در میاندوآب، با تبریک هفته بسیج به‌تمامی بسیجیان، اظهار کرد: بسیج، شجره طیبه و جان فدای ملت ایران است که در تمام صحنه‌ها خوش درخشیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی، در هر صحنه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز داشته، بسیجیان به‌عنوان نیروی همیشه آماده و پا به کار در میدان بوده و مایه امید، عزت و افتخار شده است.

وی با بیان اینکه بسیج و بسیجیان سرباز ولایت بوده و هستند، گفت: بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس الگوهای افتخار، تمدن‌آفرین و سرمایه‌های تمدنی و فرهنگی هستند و ما به آنها افتخار می‌کنیم و امروز نیز بسیجیان با پیروی از ولایت ادامه‌دهنده راه همان بسیجیان اول انقلاب هستند که در جبهه‌ها خوش درخشیدند.

پیری در ادامه با اشاره به‌پیش بینی اجرای ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب، تصریح کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج، امید ملت ایران» از ۲۹ آبان تا ۵ آذر در سطح شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌ها اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار ویدئوکنفرانس بسیجیان با مقام عظمای ولایت، همایش اقتدار بسیجیان، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی از قبیل مسکن مددجویی، ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان از جمله این برنامه‌ها است.

وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله، نشست‌های سیاسی و مسابقات فرهنگی و ورزشی، کوهپیمایی، غبارروبی از مزار شهدا و نشست‌های سبک زندگی اسلامی، کرسی آزاداندیشی و همایش دختران سلیمانی از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.