۱۴ شهرداری در آذربایجان غربی با سرپرست اداره می شود
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۳۶
شناسه : 297304
8
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 14 شهرداری در آذربایجان غربی با سرپرست اداره می شود که البته شهردار منتخب در چند مورد از آنها  مشخص بوده و در حال طی مراحل اداری است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید محمد عابدی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب، اظهار کرد: در حال حاضر از ۴۸ شهرداری در آذربایجان غربی، برای ۳۴ شهردار بعد از انتخاب توسط اعضای شورای شهر و طی مراحل حکم صادر شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی افزود: ۱۴ شهرداری نیز با سرپرست اداره می شود که البته شهردار منتخب در چند مورد از آنها  مشخص بوده و در حال طی مراحل اداری است.

وی به توزیع اعتبارات و تهیه ماشین آلات برای شهرداری ها اشاره کرد و گفت: این موارد بر اساس میزان توسعه یافتگی و سایر شاخص ها بین شهرداری ها توزیع می شود.

عابدی نیروی مازاد را یکی از اساسی ترین مشکلات شهرداری ها عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو در شهرداری های استان مشغول به فعالیت بوده و  در راستای سازماندهی مشکلات نیروهای مازاد نیز طبق قانون، اقداماتی انجام می گیرد تا نیروهای شهرداری ساماندهی شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.